Absolwenci, którzy zdali egzamin maturalny w poprzednich latach i chcą podwyższyć wynik lub zdawać nowy przedmiot, mają czas na złożenie deklaracji maturalnej do 7.02.2022 r. Nie jest obowiązkowe składanie deklaracji wstępnej we wrześniu. Jeżeli absolwent chce zdawać egzamin w innym mieście – termin dostarczenia deklaracji to 31.12.2021 r.
Są 2 możliwości zgłoszenia podwyższania matury (sugeruję drugi sposób):
- Do sekretariatu szkoły należy dostarczyć wypełnioną komputerowo i podpisaną deklarację pobraną ze strony CKE lub OKE (deklaracja 1a) – 5 stron
- Na adres wicedyrektor.chreptowicz@ostrowiec.edu.pl napisać mail z podaniem imienia, nazwiska i nr PESEL. Wicedyrektor wygeneruje kod dostępu do panelu ucznia (i tak będzie potrzebny do sprawdzania wyników) i odeśle na adres, z którego przyszedł list. Następnie należy wypełnić e-deklarację i do szkoły dostarczyć podpisany wydruk – 1 strona.
Sposób wypełniania jest w tym pliku.
Od 2015 r. wprowadzono w pewnych sytuacjach opłatę za egzamin maturalny. Dokładnych informacji proszę szukać na stronach OKE Łódź.